pinterest

poniedziałek, 29 lipca 2013

mediowe kartki

Hej kochani! Jak Wam mijają wakacje? Ja swoje dziś właśnie rozpoczynam i mam nadzieję na wspaniałą zabawę! Tymczasem czekając na nasz wyjazd też całkiem nieźle pobawiłam się mediami 13@rts :)
Na stworzone za pomocą tuszy i mgiełek 13@rts tło nastemplowałam parę stempelków 3rd Eye, dodałam minimalną ilość dodatków i oryginalne i niepowtarzalne kartki gotowe!









W pracach użyłam produkty 13@rts:
Karton biały 30,5x30,50 cm 
Naklejki A4 - ALL IS LOVE 
Tusz wodny - Pink 
Tusz wodny - Sky Blue
Mgiełka kredowa - Chalk Yellow Amber 
Mgiełka perłowa - Black (graphite) 
Mgiełka perłowa - Bordeaux
Atomizer - Mister 33ml

oraz 3rd Eye:
clouds - chmury - chmurki TES-121 
kształty geometryczne - TES-113 basics set 
strzałki - TES-015 arrows
rozchlapana farba TES-106 messy painting
pismo odręczne TES-105 full of words 

Pozdrawiam cieplutko :)

4 komentarze: