pinterest

sobota, 21 września 2013

halloweenowe tagi

Ja już czekam na Halloween! Mamy wtedy świetną zabawę, dzieciaki uwielbiają się przebierać, na twarzach maluję im czaderskie makijaże, paznokcie Karoli ociekają "krwią", a na koniec dzieciaki z zadowoleniem liczą łupy. Na to jeszcze trzeba trochę poczekać, tymczasem ja z najnowszymi stempelkami 3rd Eye miałam sporo dobrej zabawy! Przygotowałam kilka tagów do ozdoby halloweenowych paczuszek. Napisy halloween i OMG! oraz buźki przestraszony Jason, wesoły Jason i szalony Jason fajnie wtopiły się w tło dzięki stemplowi rozchlapana farba, wydają się jakby powstawały z tych kleksów :)





W pracy wykorzystałam:
   messy painting TES-106  TES-166 scared Jason stamp  TES-165 happy Jason stamp  TES-164 crazy Jason stamp   TES-172 omg! word stamp  TES-162 halloween word stamp 

Do stworzenia kolorowego tła użyłam białego kartonu i produktów 13@rts:
Mgiełka kredowa - Chalk Burnt Sienna Mgiełka kredowa - Chalk Yellow Lemon Mgiełka perłowa - Orange Mgiełka perłowa - Yellow

5 komentarzy:

  1. Karnety są FANTASTYCZNE! Żałuję, że na moim osiedlu nikt się nie bawi w Halloween:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pozytywne :) Czasami mi smutno że w Polsce nie obchodzi się tego święta. Lubię wszelkie przebierańce i zabawy oraz dekorowanie wnętrz :)

    OdpowiedzUsuń