pinterest

piątek, 24 lutego 2017

bądź sobą

Dziś witam Was layoutem, w którym użyłam nowych, pięknych kwiatowych stempli Studia Forty. Stemple odbiłam na białym kartonie, użyłam zarówno wyciętych kwiatów i listków, jak i całych pasków kartonu do wykonania tła. To kolejny piękny zestaw kwiatowy Studia Forty, dla którego w głowie mam już mnóstwo zastosowań.





W projekcie użyłam: "Flowers 2", Words,Words - stickers set, Round &Round 2- stickers  Winter is Coming - Frosty LABEL stickers Tagi Manila- Zestaw

3 komentarze:

  1. Piękny, subtelny!
    A te kwiaty pięknie się prezentują, chyba się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe LO! Pięknie użyłaś te stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie, bardzo dziewczęco :) Teraz to już muszę się skusić na te stemple, świetne są!

    OdpowiedzUsuń