pinterest

sobota, 4 marca 2017

marzec w bujo

Witajcie, dziś chcę Wam pokazać marzec w bullet journal oraz kilka stron o zdrowiu. To już mój trzeci miesiąc z bujo i jestem mega zadowolona z tej formy zarządzania czasem!
Na marcowych stronach towarzyszą mi stemple  "Botanicals" i kolor zielony :)




Tygodniówki tym razem w układzie poziomym za stemplami "Dni tygodnia".


I strony o zdrowiu:


tracker zdrowia dzieci,


lutowy sleep log, jak dla mnie średnio przydatny, chyba zrezygnuję,


tu monitoruję swój cykl

I to by było na tyle, w marcowym bujo użyłam stempli:
  "Botanicals", "Dni tygodnia", "Alphabet clear", "12 miesięcy", "Life is Sweet" 
oraz naklejki:
Słowa, Słowa, Arrows, Hexagons,  Labels & dots 

4 komentarze:

  1. Notes fajny, chociaż nie bardzo wiem czym się różni od zwykłych plannerów ;) Zaintrygował mnie ten sleep log - co to właściwie jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sleep logu zaznaczasz godziny snu. A bujo różni się od plannera tym, że możesz rysować dowolne tabelki. W marcu, oprócz tego co tu pokazałam mam jeszcze np.: habit tracker, stronę na blogowe plany, stronę z wydatkami. Do tego różne całoroczne strony np. kolekcje czy urodziny/imieniny.

      Usuń
    2. Fajne :) Może powinnam spróbować? Aczkolwiek znając siebie po wypełnieniu jednego tygodnia, max miesiąca, pewnie nie kontynuowałabym... Podoba mi się zaznaczanie godzin snu - mnie się ciągle wydaje, że śpię nie tyle ile powinnam :)

      Usuń