pinterest

wtorek, 20 czerwca 2017

weekends

Za nami długi weekend, spędzony pięknie, bo z przyjaciółmi nad jeziorem. A po powrocie naszło mnie na scrapowanie:) Ponieważ tęskniłam się już troszkę za layoutami, to od razu strzeliłam sobie dwa :) Obydwie prace powstały na papierach Family Portraits.
Pierwsza praca na arkuszu SPLASH 03-04, on sam w sobie już jest bardzo fajny, dodałam mu jednak małego pazurka czarną mgiełką i stemplami ze StudioForty <3



Druga praca jest delikatniejsza i bardziej kobieca, połączyłam tu papier z kolekcji SPLASH z arkuszem WORKPLACE 03-04 i wyciętymi listkami z drugiej jego strony. Tytuły w obu pracach wycięłam z kart  do PL LITTLE STORIES. Kwiatowe stemple oczywiście ze StudiaForty.



Z Family Portraits użyłam:


  4X6 CARDS  / LITTLE STORIES FAMILY PORTRAITS / SPLASH 03-04  FAMILY PORTRAITS / SPLASH 05-06  FAMILY PORTRAITS / WORKPLACE 03-04  FAMILY PORTRAITS / WORKPLACE 05-06  4x6 CARDS / ABSTRACT  CZARNE NAKLEJKI TRANSPARENTNE - INDIAN SUMMER      KOLOROWE NAKLEJKI - STARS


 Ze StudiaForty:

"Make today Amazing"-stamp set#55    "Flowers 3" -stamp set#52  "TGIF" - stamp set #29  "Simply words" - stamp set #10


1 komentarz: