pinterest

wtorek, 17 października 2017

time for fun

Hejka, dziś wpadam z wesołym, dziecięcym scrapem, który jak nic wyląduje w moim albumie "wstecz". Mam takie duże koszulki 30x30 i część layoutów, te moje ulubione, pakuję do albumu, one bardzo fajnie urozmaicają go.
Wykorzystałam tu papiery Studia Tekturek, które bardzo lubię i które cały czas są dostępne w sklepie Family Portraits.
Listę wykorzystanych materiałów znajdziecie na końcu wpisu.






Ze sklepu Family Portraits wykorzystałam:

Studio Tekturek / Paper Blanket Stories 03-04  Studio Tekturek / Paper Blanket Stories 09-10  Studio Tekturek / This Summertime 11-12 
Studio Tekturek / This Summertime 03-04 Studio Tekturek / This Summertime 07-08    CZARNE NAKLEJKI TRANSPARENTNE - DOODLES 
 
 Ze sklepu Studio Forty użyłam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz