pinterest

środa, 15 listopada 2017

KONKURS!!!

Witajcie!
Dziś mam dla Was coś specjalnego!!!
Jakiś czas temu, pewna wspaniała osóbka - Mira z Family Portraits - zaproponowała mi udział w niesamowitym projekcie, jakim jest
 kurs on-line DZIECKO W ALBUMIE.
Oczywiście propozycję przyjęłam z radością i mam tam swój mały wkład! 
Już niebawem, bo z początkiem grudnia, ruszy jego sprzedaż, a sam kurs startuje od stycznia.



A ja już dziś mam dla Was miejscówkę do zgarnięcia!

Jeśli jesteś zainteresowana takim kursem i chciałabyś wziąć w nim udział, to:

- zapisz się do specjalnie dedykowanej grupy na fejsbuku https://www.facebook.com/groups/dzieckowalbumie/
- udostępnij ten post na swoim blogu w specjalnym poście lub na pasku bocznym, jeśli nie masz bloga możesz udostępnić ten post na swoim fejsbuku, post otaguj #dzieckowalbumie
- pod tym postem napisz w kilku słowach dlaczego chcesz wziąć udział w kursie :)
- będzie mi miło jak dodasz mój blog do obserwowanych :)

Myślę, że warto zawalczyć! 

Na Wasze zgłoszenia czekam do północy 25 listopada, szczęściarę ogłoszę w niedzielę 26 listopada.

1 komentarz: